hentam jer

Wednesday, March 30, 2005

Indon

Once again disaster struck sumatra. pity to the ppl there. mcm jatuh ditimpa tangga.bak kata pepatah kubur masih merah jadi lagi satu petaka. anyway this show how much we prepare, if allah say jadi then it will happen. al-fatihah to all yg terkorban disana...sumatra gempa tapi effect sampai kelantan. tak tau ler apa nak jadi kalu gempa kat sini. tu pon masih lagi ramai yg leka. bila bala berlaku, sekejapan pemimpin pon insaf. cancell all pesta tapi sekejapan jugak la depa anjur concert force of nature...i'm the force of nature, abih sumer artis jadi force of nature, local artist pon tompang sekaki... (hek eleh). tak paham tul aku... ni pasal Ambalat pulak (citer dah basi)…. Malaysia & indon gaduh pasal nak rebut minyak kat block ambalat.So m’sia appointed shell and indon us & italian com to dig out the oil.So, this big oil com. nak rebut minyak yg ada lepas tu depa racun m’sian and indon govt supaya gaduh. Last2 yg untung depa jugak.Issue on this black gold jgn main2. Iraq & afghan jatuh pon pasal si us tu nak bolot benda allah tu juga ler…so jadikan lah ini sebagai satu pengajaran…. Nenek moyang kaya raya Tergadai seluruh harta benda Akibat sengketa sesame lah kita Bumi milik di ambil org…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home